Förlåt mig, men jag kan inte!

Ibland blir jag så trött. Trött i kropp och framför allt själ! Trött på att det konstant ska finnas människor runt om kring mig som inte tänker innan de agerar. Trött på att konstant få vara den "elake" som berättar sanningen, som den andra inte ser. Som är så förblindad av i nyläget; kärleken. Jag har sett det här gå i bitar flertalet gånger innan, och jag vill bara rädda mina nära och kära från att gå i samma misstag igen. Men nej. Så numer säger jag rakt ut vad jag tycker, och det är att jag INTE stöttar idioti, hastiga, PUCKADE beslut som är baserat på enbart egoism. Tänk på människor runt om kring? Och människor detta kommer drabba? Människan kanske är det rätta ordet...

Usch jag får sån ångest, för jag ska ju "egentligen" stötta alla dina beslut, stå brevid din sida i ur och skur.
Men jag är så hemskt ledsen, du vet mycket väl var jag står och jag kommer nog kliva ur ramen helt nu. Jag vill inte ha en massa negativitet runt mig. Förstår du inte att varje bomb du släpper, sänker mig totalt? Du sänker mig! Jag har byggt upp mitt liv så jäkla bra och allt flyter på så jag tänker inte ta det här. Jag ska inte behöva göra det.

Jag kan inte stötta det här.
Jag orkar inte mer.
 
Jag kan inte. Förlåt.



Förlåt


styrkekramar

2009-03-24 // 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback