Fortsättning följer...

Jaha, kan börja med att jag snart kan fortsätta med "Dagens Konstigaste". Min dag har varit så knäpp. Börjar med att jag sätter mig i bilen och åker mot jobbet. Mitt på en 70-sträcka där det är pågående vägarbete så ser jag tre stora vita högar av något, mitt på mitt körfält, plus att det står stilla på motsatta sida. What the hell tänker jag och drar nästan en tvärnit. Jo då är det en gubbe som kör en massa spånbalar på ett öppet släp, och har tappat hälften mitt på vägen. Så där springer han och försöker dra ihop de trasiga balarna och ser lagom stressad ut. Så jag står still och iaktar, kan knappt hålla mig för skratt, så kul såg han ut :) Kommer fram till jobbet, går in och tar en kopp kaffe. Hör ett två tre att det börjar droppa bakom mig. Vänder mig om och ser att det börjar forsa vatten från taket. Galet mycket vatten! Jo, då är det några saneringsgubbar som spolar rör som tydligen inte var täta. Haha! Men dom fick ordning på det tillslut. Åker hem och byter om till stallkläder. När jag kommer till stallet så har tydligen hästarna dragit sönder staketet i hagen och sprungit lösa sen bra stund. Leriga och supersvettiga står dom tillslut inne i boxarna och mumsar på lite hö. Jaha, då var de redan färdigmotionerade :) Så vi börjar med att laga hagen, städa stallet och avslutar med en fika.

Ett tag undrade jag var nästa knäppa sak skulle bli. Men so far ser kvällen ut att avslutas normalt. So far...

Ska snart över till Jessica och dricka te och snacka en massa skit. Efter det ska jag hem och sussa.

Wierdo dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback