Hej och hå

Ojoj vad tomt det var på inlägg här. Och vad mycket jag har att skriva om. Anledningen till dåligt bloggande är för att i lördags jobbade jag stängning på jobbet, plus att jag skulle börja tidigt på söndagen så då valde jag att sova kvar. Och gissa om ddet var skönt att kunna gå upp 50 min innan man började? Lovely! Men efter jobbet igår åkte jagtill min fina Dalila :) Red på volten och hon kändes jätte mjuk ocj följsam igår. Skrittade ett varv med Pernille och söta Toddvigg sen också. Det är alltid lite roligt med sällskap. Efter det så åkte jag och plockade upp Jessica, och så åkte vi till Dåntorp och fixade Jojjs. Släppte galningen i ridhuset så han fick springa av sig ganska rejält. Sen bar det av hem till Daniel för ett par glas muosserande och nån RedBull/Jäger. MUMS! Så summan av kardemumman var en mycket trevlig söndag.


Idag är jag ledig och enda planen är att åka till Dalila. Sen vette tusan vad man ska hitta på? Städa skulle jag behöva göra, fast det är ju inge roligt :) Får se helt enkelt.


Jo, en sak till. Jag och Daniel gick ju på bio här om dagen och såg The unborn. Ganska kass film faktiskt. Kändes som om man tog en läskig grej från en massa filmer som typ exorsisten, thr ring och slängde ihop till en klishig film. Visst lyckades den får en att hoppa till ibland, men inte mer. Tråkigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback