Jag trodde det var ett skämt.

Vi sitter på våra plateser i globen. Taggade till tusen och väntar på de försenade förbanden. Strax innan 20:00 så ser vi Metallica komma in, utan sångare. Alla jublar. De tar en mick och börjar ursäkta sig att de tyvär måste ställa in. De skämtar, tänkte jag. De är ett skämt. Snart kommer James ner från taket och en hej dundrandes konsert sparkas av. Men icke. I fullaste alvar så meddelar Metallica att konserten är inställd på grund av att James förts akut till sjukhus.

Gissa om de blev skönt utbuade? Ohja. Men vi skulle spara våra biljetter för en ny konsert för oss senast i maj utlåvas.
Arga som fasiken beger sig alla ut från globen. VÄRDELÖST!! Oh vad jag såg fram emot det här! Men vad gör man? Blir man sjuk, så blir man. Vi får hålla tummarna att han kommer bli bra snart!

Hursom, vi vände en mycket bitter kväll till något ganska trevligt. Men jag håller tummarna för en crazy ass bra konsert när James bli bra igen. Vilket dom lovat.

Nu är det dags att sova. Bättre lycka nästa gång, och krya på dig James Hetfield!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback