Måndag

Igår var Sassa med till stallet. Hon fick känna lite på Dalila som för övrigt började vara på mupphumör och bara trycka ut bogarna och åla iväg. Men efter en stund blev hon riktigt fin och ordentligt igenomjobbad. Stackars nöt, blev svettig och massa flåsig av typ inget :) Mer av det så ska vi bygga upp en bra grundkondition!

Anyhow, måste göra som alla andra och påpeka det här med snön. VAd är det fråganom? Usch jag vill verkligen inte ha mer snö! BORT! Får hoppas att den inte stannar så länge bara.

Idag så ska jag först förbi min pärla, sen hem, äta, duscha och slutligen åka och jobba. Vi ska sätta oss ner och diskutera min anställning idag. Oh vad jag håller tummarna för att det blir somplanerat! Vore underbart!

Nu äär det dags för frukost och sedan bege sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback