Massage

Precis hemkommen från en timmes massage. Och nej, det var ingen sån där avslappnande och supermysig massage. Det var en timme av smärta haha :) Nja, inte så farligt men vi löste upp sjukt mycket knutar, spänningar, försökte rätta till mina axlar som spänt upp sig för högt, rätta ut min snea höft och bäcken och sen tog vi tag i min skeva nacke. Tragiskt att man snart fyller 21 och är trasig överallt. Men jag gråter inte för det! Utan snarare ska jag ta tag i min träning igen, gå på massage minst en gång i månaden plus simma lite för avslappningens skull. Heja heja! Men summan av kardemumman är att jag är jätte trött nu, och att det faktiskt var mysigt när det inte gjorde för ont haha. Tack Mia!

Nu ska jag hinka en massa te och vatten, städa upp lite sen ska Daniel komma över så ska vi spela en massa Ninteno Wii. Har fixat en massa roliga spel nu, fast bäst är ändå Guitar Hero.

På schemat i morgon blir det först stallet. Fick ett bra tips av en kompis att om man fettar in hovarna massor innan man rider så blir det inte lika lätt styltor. För Dalila har som sagt inga snösulor :/ Efter det ska jag förbi Raddan, och sen hem och fixa mig och jobba.

Nej, här blev det ju inga barn gjorda. Dags att städa lite.


Sajko och Killer.
Mina pluttar som små. Nu är de två stoora tjockisar som driver mig till vansinne. Fast det är kärlek!


Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-03-12 // 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback