... och det kom blooood..!

Eskilstuna var kul. Massa fina hästar och Emelie gjorde bra ifrån sig. Blev nerpetat från placering av de sista startande. Synd må jag säga. Och kanske ska säga att vi var på tävling där, om ni inte räknat ut det :)

Var förbi Dalila en sväng också. Red på volten och hon var pigg och glad. Men ett tu tre hoppar hon för något i buskarna som jag inte var beredd på och bet mig ordentligt i läppen. Blödde som en åsna och är svullen nu haha. Well well. Ska ut till pärlan i morgon med.

Annars ikväll så blir det nog ett chillpill i soffan, precis som igår. Är sjukt trött eftersom det blev halvsent igår och upp innan tuppen i morse. Men jag klagar inte för det.

Ska krypa ner med Dennis nu. Have a nice Saturday!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback