One way, or another..!

Det går fler tåg. Det hela skulle vara sjuuukt roligt, men jag förstår dig med. Som sagt, det kommer fler tåg och vi får göra det bästa av situationen :) Hur som så kommer det bli bra :)

Kom nyss hem från jobbet. Hade vinprovning och jag blev helt såld på det ena röda vinet. Just nu kommer jag inte ihåg vad det hette, men det finns på systemet för runt hundralappen. Asbra! Ska snart byta om till stallkläder och åka till Lilla Lila :) Hittade lite bilder på henne på bilddagboken och hon verkar vara ett badmonster :) Sötisen.

Efter stallet ska jag hooka upp på en kopp te med Jessica och flamsa lite med henne, I think. Ledig i morgon så jag vet inte riktigt vad jags ka göra då. Städa blir nog prio ett, då jag inte gjorde det igår.



Fina Dalila!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback