Secrets :)

Hihi, jisses vad folk blir nyfikna när man talar i gåtor :) Har fått en massa sms, samtal och msn frågor angående mina senaste hemligheter här på bloggen. Men jag tänker inte ropa hej förens jag hoppat över ån. Och alltså inte berätta något i förväg förens allt är klart. But if i does, it's a dream come true. Så nu jobbar jag på det i små steg för att tillslut erövra världen, eller mja, något i den stilen :p

Anyhow, Dalila fick vila idag så kör jag på resten av veckan, istället för att ha vilodag på söndag. Går lika bra det :) Åkte med Pernille till Blåkulla för att kolla när hon red lektion, men det var inställt då hästarna löpt amok och rymt ur hagen, sprungit och skadat sig. Så då fanns det inga hästar för dem att rida eftersom de blev halta och trasiga. Tråkigt! Men bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Dennis och kolla på film och äta jordnötsringar :)


» Kim

Ja fast du vill nog att folk ska fråga endå! ;) Annars skulle du inte skrivit det i bloggen! knäppå

2009-03-31 // 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback