Sucker

Vet ni vad?
Att betala räkningar suger. Tyckte att jag hade bra med pengar den här månaden, tills jag satte mig ner för 10 minuter sen och betalade hyra, tv, bil och allt vad det är. Blä.

Har en sån där "vuxendag" idag. betala räkningar, göra budget, ringa viktiga samtal, skicka in viktiga papper om lägenheten och allt vad det är. Men när jag är klar med allt det där ska jag åka och ta en tur i skogen med Babbelur och tvätta bilen. Får se om jag hinner fika med någon vän också. Får passa på när man är ledig.

Igår var en bra dag. Först rida ut i solen med Babbeluran, sen åka hem och snygga till sig och åka till stan där vi mötte upp Jerry. Var trevligt att hitta på något med nära och kära sådär. Plus att jag och Jessica fick någon skrattattack i bilen på väg hem. Överdos av socker tror jag :)

Nä, jag har faktiskt inte mer tid att sitat här nu. Dags att fixa en massa :/



Jessica  och Jojje innan de vandrade ut och njöt av solen i skogen :) Tjusiga va?


min prins!!! :D

2009-03-03 // 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback