Var det måndag, sa du..?

Hua, vilken start på veckan. Jag får en kalldusch av nyheter, pratar med Jessica igår natt som höll på att bli påkörd av en bil när hon var ute och red. USCH! Det var bara någon centimeter ifrån att bilen körde in i bakbenen på Jojjs :/ Och det värsta var nog att föraren inte stannade heller? Utan bara åker vidare. Tänk om Jessica Ramlat ev precis efter och blivit liggandes med brutet ben eller gud vet vad som kunde hänt. Tack gode gud gick allt bra o ch ingen blev skadad!

Solen skiner hur som helst idag och jag ska åka till Lila snart. Hoppas att det inte är en massa kramsnö bara. Ska mysa i solen och jobba lite på volten, om det går. Efter det ska jag åka till jobbet och ha utvecklingssamtal, sen jobba 15-23. Kul. Och jag måste bara få säga det igen, att jag har  verkloigen världens bästa jobb. Och jag menar det. Oh vill knappt åka därfirfån när man slutat. Jag skattar mig lyckligt lottad som har en sån bra arbetsplats ska ni veta. Jag går inte till jobbet på mpndagar med ångest. Jag går dit med glädje.

Så det så! Nu ska jag hoppa i mina smickrande stallkläder och bege mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback