Vet ni vad?






Min katt måste vara den sötaste i världen när han lipar sådär :)
Och det roligaste är att det verkligen händer varje dag, och han är alltid lika söt :)


Kom hem från jobbet för en stund sen. Allt flöt på bra idag och gästerna gick hem efter middagen. Så det blev till att röja bört allt och åka hem ganska tidigt :) Sitter o soffan och är sådär småseg så jag skulle vilja sova, fast ändå inte. Ska nog dra igång en film och mysa till.

I morgon jobbat jag kväll igen och innan det ska jag till Dåntorp och fixa åt Raddan och Jojje. Varken Jessica eller Carina hade tid i morgon. Får se om jag kan leka superkvinna och hinna med min tredje häst också. Annars är det inte hela världen om hon får vila. Lär ju vara en massa skitkramsnö i morgon vilket innebär styltor som i sin tur leder till att man knappt kan rida. Ble. Men ska jag berätta en bra sak? Nästa vecka kommer det bli varmare. Tillockmed så varmt att det lovas minst 4-5 plusgrader på nätterna och 8 plus dagtid. Så nu får vi hoppas att smhi inte ljuger. Ge mig vår, och det är på riktigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback