Zombie

Jag är så trött!! Var hemma från jobbet nångång efter 3 i morse... Vaknar för en stund sen och ska åka till Lilla Lila :) Det gjorde det lättare att komma upp. Sen efter stallet så ska jag hemj och fixa mig, och åka och jobba. Hej och hå.

Haha juste! Inna jag går så måste jag dela med mig av den skönaste norska komentaren evööör! Föreställ er en äldre herre, talar norska typ. Han står och är lagom rund under fötterna vid baren.

"Jag behöver något starkt att dricka." Säger han och kikar på olika wiskeysorter
-Jaha, som vadå?
"Ehm.. hum... " Funderar en kort stund och skiner sedan snabbt till:
"Ett glas apelinjuice!!"


Haha, det var såå jäkla roligt så jag och Helena R höll på att ramla ihop på jobbet!


Gotta go..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback