hard work with lil'bro'!

God morgon. Vaknade för en 45 minuter sen, gissa om jag känner mig utvilad? Svar ja. Jag har någon form av automatisk väckarklocka i huvudet så jag brukar alltid vakna någonstans mellan halv8 och 9. Lite drygt att vakna så tidigt när jag jobbat till klockan 2 på natten :/

Ska snart åka och mocka till min lilla häst. Sen ska Malin låna henne och rida idag. Tråkigt bara att vi måste ta det lugnt tills på tisdag, men dom får hitta på några bus i skogen eller nått. Blir bra det där. Sen ska jag jobba, och min älskade lillebror ska jobba med mig ikväll! Ska bli skitkul att ha med han, så dom får se hur duktig han är och eventuellt kan jobba extra i sommar :) Vi kommer jobba i svartkrogen ikväll, sen blir det att stå i baren.

Dags att stila till mig nu och åka. Ville bara skriva en rad :)




Lillebror!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback