Jag får inte nog

God morgon! Hur står det till?

Har precis varit inne på livemetallica och laddat ner ljudet från konserten. Fyfan. Vill titta igen!

Gårdagen rann snabbt och smärtfritt förbi. Städade och fixade en massa här hemma igår, bland annat balkongen. Nu kan man sitta där ute och mysa. Bra va? Sen åkte jag och Daniel till jobbet och solade och simmade. Det var hur skönt som helst. Efter det åkte jag till stallet och gjorde iordning Dalila för Blåkulla. Pernille lånade henne igen, och Dalilas trav speciellt var hur bra som helst! Min duktiga häst!! :)

Oh får rysningtar av att lyssna på spelningen :) Herregud.

Idag ska jag baka paj med min vän Tomie! Efter det ska jag självklart ta hand om min pärla. Annars har jag iga planer. Jo, städa lite till och eventuellt köpa ny TV bänk. Ska iaf åka och titta på den nu vid 10.

Hörs vi sen? Klart vi gör!




Haha sköningar :)




Fight fire with fire :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback