Jag tycker om dig!

Hej hej!

Kom precis hem från stallet. Blev glatt överraskad när jag kom dit och såg att allt var fixat åt Dalila. Pernille hade fått någon typ av damp eller liknande i morse och mockat alla hästar, plus fixat deras käk. Tusen tack, din dåre :) Satt där för mig själv en stund innan hela truppen blev samlad och jag fick höra en del. Bland annat att två gamla inackorderade hade stulit alla bommar från stallet. Vad är det för jävla idioti? Två vuxna människor har då smygit dit när stallet varot tomt och plockat med sig rubb och stubb. Fjanteri må jag säga. Så vi satt och fikade och snacka de gojja ett tag. Sen red vi ut en sväng med de små liven och avslutade på volten. Jag hade gett mig fan på att vi skulle galoppera massor och bra idag. Och det gick bättre än väntat! Duktiga hästen! Så det är bara till att fortsätta kämpa så kommer det bli asbra. Nästa steg att ta tag i är min sits i galoppen. Har den svagheten att jag tippar framåt, vilket jag hatar. Blä på mig. Men det kommer också bli bra.

Ska precis sätta igång och städa lite innan jag hoppar i sängen  :) Hoppas ni andra haft en bra dag!


Jag tycker om dig!

(bild lånad av Annika)


» Jenni

fiiiiiin totto! =) vi måste följa med dig ut till stallet snart. kan ta med oss fika så får vi se när du rider och engla får träffa tottosar. hon har pratat massor om det!

2009-05-11 // 09:52:48

Ni var verkligen suveräna på banan idag - du och princessan

2009-05-12 // 18:16:22

Tack!

2009-05-12 // 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback