Metallica levererade nog.

Okej. Gårdagen var galen. Det var en sån störd känsla att stå där och se och höra dem i ett fullsatt Globen. Dem kompenserade bra för att de fick ställa in förra konserten och drog fler gamla godingar som vi i publiken fick sjunga med till. När de körde låten One trodde jag att jag skulle smälla av, av lycka. Men nej, det gjorde jag nästan under Nothing Else Matters. Fyfan säger jag! Fy fan! Perfekt. Jag stod med gåshud och tårar som smög sig på. Alla stod, tände mobiler och tändare och sjöng med. Lovely.

De bjussade även på en humoristisk tisha till alla fans. På baksidan drev dem med magsjukan James fick av ostronen och hade gjort om Seek and destroy till Sick and destroy haha. Sköningar!


Bild lånad av Stefan Forsell / Expressen. James Hetfield




Bild lånad av Stefan Forsell / Expressen. Världens främsta trummis Lars Ullrich.






Funny!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback