Miss my friend, but it's a lovely day anyway!

igår var det en lång dag med en massa blandade känslor. Började ju dagen med att hjälpa Jessica att flytta. Det var jättekul att se hennes nya mysiga lägenhet mitt på Götgatan :) Men samtidigt så kommer jag ju sakna henne. Visst, det är inte långt till söder, men de här spontana tekvällarna blir kanske lite svårare. Men vi får se. Jag får börja hänga mer på söder helt enkelt haha.

Hursom, halvägs genom flytten fick jag världens huvudvärk så jag nästan ville kasta mig i en betongvägg. Fyfasiken! Så jag satt i bilen och höll på att avlida under det sista flyttlasset. Åker hem till hästen sen och longerar och promenerar. Lilla Lila var så duktig och verkligen jobbade ¨på avslappnat och sträckte sig ner i formen. Stolt Jessica vill jag lova. Promenerade lite varstans sen så hon fick röra lite mer på sig, sen betade vi en stund. Efter stallet så hoppade jag förbi Daniel så åkte vi och köpte lite naturgodis och slängde på en film. Mysmys.

Vet ni för övrigt vad som händer idag? Om några timmar?


...


Gissa? :)


METALLICA!!! Fuck yeah!



Kom på det mitt i flyttlasset igår haha! Oh det ska bli så jäävla bra. Ska dricka ett par öl hos Daniel innan, sen vid 5 så rör vi på oss.

Lovely.

Nu ska jag leta upp regntäta kläder och åka till min pärla Dalila. Ska jobba igenom henne på volten idag. Får se hur det går :)


Gotta go!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback