Morgonsnack

Yes, solen har knappt gått upp och nu ska jag bege migtill jobbet. Först kasta i mig en snabb macka... Ganska "fullspeckad" dag idag; jobba 6-14, tvätta och städa bilen efter det, nageltid 14.30, lämna Jessica på Dåntorp samtidigt som jag hämtar Pernille hemma hos sig, åka till stallet och motionera djuren och slutligen lämna Pernille och hämta Jessica.

Gårdagen sprang också snabbt iväg. Var iväg efter jobbet och småshoppade lite :) Länge sen vill jag lova.
Det blev:
Ny stalljacka, svart
Benlindor, grå
Bakskygg, svarta
Nya lädertyglar
Strumpor, beige/grå

Skulle införskaffa ett nytt träns, med det jag ville ha fanns inte kvar :(

Ska försöka hinna förbi idag och köpa ett Lyckåsträns, väst och en Gougetygel, då Dalila blivit rekomenderad det av veterinär. Förklaring; Dåligt musklad över rygg, blir trött när man rider, sliter upp huvudet, blir mer öm. Tygeln låser inte henne men hindrar från att springa och titta på himlen.


Gotta go!


Hur många behövs för att rengöra ett badkar? Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback