No stress

Sommarvärme i söndags, och regn och kallt igår? Man slutar aldrig fachineras av Sveriges väder.

Igår hände inte så mycket. Åkte och lunchade hästarna, personalmöte efter det, hem och vila en stund, stallet vid halv 6 tiden, rida ut en sväng i regnet, sen hem och somna till en film. Jag tycker att det är ganska skönt med sånna dagar ibland. När man liksom inte har ett skit att göra, inga tider att passa. Dock inet för ofta för då skulle jag bli så galet uttråkad.

Sitter iaf här och äter frukost i min ensamhet. Ska åka till jobbet om en halvtimme typ. Jobbar till 16, sen ska jag till min fina Dalila som ska åka till Blåkulla idag. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran!

Annars så händer det inget speciellt i veckan. Förutom fredag då, när vi ska ha lite vårfest i stallet med grillning och allt :) Kommer bli galet trevligt tror jag!

Dags att sminka sig lite. Hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback