Pizzamys

God dag. Usch jag har sovit jätte konstigt inatt. nIngen aning om varför. Så det kan gå.

Igår hade jag en ganska trevlig valborg. Var först hos Daniel och drack lite vin och hade trevligt, sen vid 11 tiden åkte jag och Dennis och plockade upp Izza, så åkte vi in till söder och kollade/lyssnade på Dennis och Timpas spelning.Var askul att träffa dåren Izza igen.

Idag ska jag till min Dalila och mysa. Får se om jag kan köra bil senare eller om det blir en härlig promenad. Sen har jag nog inga planer alls faktiskt. Leka med Jessica är nog det enda.

För övrigt så beställde vi precis hem pizza. Jag har inte ätit pizza sen gud vet när. Så för min del blev det en pizza med spenat, mozzarella, vitlök och parma typ. Hur gott lät inte det? :)

Ska kika film nu, höres senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback