Sommarvärme

Idag har det varit en mycket hästig dag :) Först red vi ut runt hela rudanområdet med Jessica på Perla, Totte och Pernille och sen zäta och Augusta. Lite race och mys i en skön kombo i sommarvärmen. Åkte sen till Dåntorp där Jessica tog en sväng på Babbelur :) Toktanten var så nöjd så efter. Kom hem för en stund sen och ska laga lite laxpasta och sen mysa ner oss i soffan och glo på film. Jessica ska för övrigt bosätta sig lite hos mig den här veckan. Hennes lägenhet ska målas om så då får hon krasha på soffan här. Roligt! Ska försöka hästa en massa medans hon ör här då, så ska hon få testa Dalila också hihi.

Tog lite taskiga bilder med min sugiga kameramobil. Bättre det än inget kanske? Måste lära mig att ha med mig min braiga digitalkamera istället. Suck...


Mys!


P & T


Z & A


Min gris!


Socka sejjen!


Alla barn samlade :)


Babbel och Jessica pessica


Igen



» jenni

Vilka mysiga bilder!

Nästan så jag ångrar att jag slutade

2009-05-17 // 21:05:22

Hihi du får hoppa upp på Lila någon dag :)

2009-05-17 // 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback