Today i'm not pigg... not even nära.

Sammanfattning av dagen i mycket korta drag:

* Vaknar på tok för tidigt
* Åker senare iväg med baby och köper ny tvbänk plus dynor till balkongsstolarna
* Luncha hästarna
* Hem och skruva ihop tvbänk, pyssla lite med hemmet
* Möta upp Tomie för en snabbfika (massa trevligt)
* Åka till stallet och mocka och fixa mat
* Åka till Länna och hämta kinamat
* Stallet, äta maten plus rida
* Nöjd med Dalila som gick som klocka, nästan. Det tar sig!
* Hämta Daniel och åka till söder för att hälsa på Jessica (massa trevligt)
* 23:00 blir jag gaalet trött och vi åker hem.
* Och nu sitter jag här...

Japp, så såg dagen ut. Fläng och flams. Imorgon blir det luncha hästar och fixa åt Lila. Ska bara ta en promenad och beta eftersom hon ska vila i morgon. Sen ska jag jobba. Känns som tusen år sen sist, men det ska bli skönt och framförallt roligt att jobba igen.

Time for sleep, mina vänner. Sov så gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback