Rebeller

God morgon!

Vad skönt det var att vakna och se att det inte regnade. Keep up the good work. Kan snabbt berätta hur min gårdag var. Började med att jobba 6-2, hade dock sjukt ont i ryggen så jag var ganska handikappad :( Men jag passade på att boka tid för naprapat som ska återställa min vanställda rygg. Åh, jag kommer bli så glad om jag slipper ha hälften så ont efter! Kosta vad det kosta vill. Hursom, efter jobbet åkte jag och gjorde mina naglar, vilket var gudaskönt! Höll på att somna haha. Åker hem, byter om, susar och hämtar Pernille (hann ta en snabbcigg med Jessica innan) och åker till stallet. Vi fick börja med att laga hagen ena islandshästen hade pajjat. Sen när jag ska hämta Dalila från andra hagen så ser jag att hästarna rymt igen! Suck! Dom sprang omkring ett tag, sen satte dom fart mot travbanan och dumma som dom är så sprang dom in i sommarhagen där vi kunde stänga in dom. Brainiacs! När vi tillslut kom in i stallet var det dags att testa alla nya saker hihi. Glömde jag tillägga att jag köpte ett nytt fint Lyckås träns på vägen? Kanske. Men superfin blev hon i det.

Red sen en sväng i regnet uppe på volten och fokuserade mest på min sits och att hon skulle böja sig och ta min innerskänkel.Gick ganska bra, kan inte kräva för mycket av henne innan vi varit på Stavkliniken och röntgat ryggen på henne. Haha, trasig häst, trasig Jessica :)

Efter stallet bar det av hem och inget mer spännande än så hände. Ska snart åka till stallet idag igen, sen jobbar jag 15-slut. Imorgon ska min lillebror jobba med mig, woho! Ska bli jätteroligt!

Ska pussas lite med Dennis som ska åka till Göteborg om ett tag. Kommer inte ses förens på söndag, buhu!


» Beccs

lycka till med kollen på hästen :) tråkigt när det är något :(

2009-05-29 // 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback