Världens sötaste systerdotter

Hej. Jag lever fortfarande. Ville bara säga det eftersom jag inte bloggat på ett tag.

Jag ska snart åka iväg och jobba. Jobbar 10-16 idag, så efter det ska jag till min fina Dalila. Och så ska jag försöka hitta åka till Jenni och Engla också. Hade för övrigt mitt längsta telefonsamtal med Engla igår :D Hon frågade vad jag gjorde och berättade att hon kollade på E.T. Och att hon älskade mig!! AAAH! Mitt hjärta exploderade nog 100 gånger i rad när hon sa det. Gullunge Engla! Sen skojade hon en del med mig haha.

Har igentligen inte så mycket mer att säga. Jo att Jag och Helena visst tog en mysig promenad i solen här om dagen. Likaså igår. Idag ska jag jobba igenom galoppen ordentligt på henne. Hej och håå.

Nu ska jag klä på mig och åka till jobbet.

Hejsvej!


Jag älskar dig med, lillskit :)
(bild ca 1 år)


» Jenni

Naaaaaaaw !!!!!

2009-05-10 // 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback