Ventilation

God kväll.

Ska agera fylletaxi inatt så jag ska försöka hålla mig vaken tills sent. Good luck have fun. Var ju uppe med tuppen också. Men vad gör man inte för sina vänner? :)

Dagen har varit lååång idag. Var och släppte ut hästarna i morse, sen väåntade jag in Pernille så vi kunde fortsätta med sommarhagen. Åkte iväg vid 1 och handlade fika och fikade med en massa folk som stått i stallet tidigare. Mucho trevligt. Sen harvade jag och Zäta både volten och travbanan. Kollade när Pernilles syster red, sen plockade jag upp Jessica som fick rida på Dalila idag. Såg mycket trevligt ut när dom hittade knapparna på varandra :) Pigg och glad Dalila idag! Och Jessica tyckte hon var supertrevlig och berömde oss för stora framsteg. Tack!

En annan sak som ligegr och skaver på min insida som jag måste få ventilera ut, men jag tänker inte nämna namn.

VÄX UPP!! Agera för din ålder, snälla. Ta till dig det man säger åt dig istället för att sätta taggarna utåt och bita tillbaka som en 8åring, om ens det? Jisses, jag blir alldeles matt av blotta tanken på hur barnslig du är just nu. Du är så överdramatisk så det är skrattretande. Skärp till dig och lyssna på dig själv, det är fasiken patetiskt! Och en sak till, sms bråk?! What the FUCK! Kan du inte ens prata i telefon med mig? Du är en vuxen individ för guds skull. Känns inte okej att slänga på luren i örat så fort det blir en diskution.

Sluta dra till med drastiska saker som att säga att du kommer flytta härifrån snart, och "vad har jag någonsin gjort för att förtjäna din förakt och hat?". Skärpning!


Ni betyder mycket!













» jenni

vi finns alltid här för dig =)

vi älskar dajj!

2009-05-22 // 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback