Beckers färgkarta

Varning för hästinlägg, haha


Min lilla spanska prinsessa fortsätter förgylla mitt liv. Jag kan knappt beskriva hur mycket hon betyder för mig. Hon gör mig glad, hel och lycklig. Och vissa dagar ganska arg, men sånt händer alla. Hon har en sån personlighet som jag aldrig stött på hos en häst förut. Och det kan nog de flesta hålla med om. Hon kan verkligen underhålla en! Utan henne skulle jag nog deppa ihop totalt vissa dagar. Min fina fina Dalila.

Bara det här är ett liitet exempel på alla knasiga saker hon gör. Numer när jag kommer till stallet så förväntar jag mig att hon ska vara röd eller rosa någonstans på kroppen. För det har hon ju som sagt varit de senaste dagarna. Men nu har hon tagit ett större kliv. Hon vill nog se ut som regnbågen tillslut. Jisses.

Det började ju med att jag hittade en rosa rumpa på henne :)



Någon dag senare var hon massa rosa på halsen.


Idag när jag hämtade henne så var hon helt gul på halsen istället. Syns lite dåligt på bilden..


Och efter lunchen idag så var hon Brun/grön /gul på halsen istället.



Och jag kanske har glömt att nämna vad vi tror Dalila var i sitt tidigare liv?

En bäver!!


Kan man inte mer än älska denna underbara häst?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback