D

God morgon, eller god förmiddag.

Hemma idag igen. Fortfarande sjuk, eller, jag har feber på kvällarna och nätterna men under dagtid så går det ganska bra att överleva på ipren. Sitter i soffan och lyssnar på massa bra musik och funderar på att ringa Vårdcentralen för provtagning. Nu kan jag hålla med om att jag varit sjuk stört mycket, så nått kanske är fel? Tar iaf multivitaminer varje dag och har vilat mycket nu sista tiden. Får se hur det blir. Ångesten ska jag kanske också kolla upp.

Annars idag så ska det ju komma ut en tjej och provrida Dalila. Hoppas min prinsessa är på bra humör idag, hon har varit lite upp och ner i humöret senaste dagarna haha. Men det blir nog bra. Ska åka ut vid 2 halv 3 och mocka och så innan och pyssla om henne :) Sen hem och slappa igen. Håller alla mina tummar på att dom kommer gilla varandra. Vore bra om jag kunde ha någon dag ledig, fast jag vill vara hos henne varje dag. Ekonomisk hjälp är ju inte heller helt fel just nu...

Jisses vad fet hon var i sommras! Haha, jag tycker iof fortfarande att hon har lite mage, jag kanske ska ta tillbaka det? Hon ser ju dräcktig ut :D



» Tette

OJ! Trodde inte hon varit SÅ tjock när du sa att hon varit runt :P Nu är hon ju värsta hunken i jämförelse :) Krya på dig! Kram

2009-11-03 // 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback