Fo

Ska man skratta eller ska man gråta? Det ska föreställa vuxna människor som jag handskas med. Dålig stil om inte annat att försöka gå bakom ryggen på mig. Det känns lite som att dom sparkar på en när man ligger ner. Passa på medans man inte är på topp och ta det som en ursäkt. Herregud. Men jag tar inte sån skit och det är fan ingen större förlust för min del. Åh jag känner mig så arg just nu. Fan. Fan!

Men som min älskade systrami skulle säga just nu;

This too shall pass!

Be strong.



» Tette

ojsan, befarar att det blev som du pratade om igår, hoppas att det löser sig, skickar en styrkekram :)

2009-11-19 // 13:58:26
» jenni

=) This to shall pass <3

2009-11-19 // 15:04:57

And they cast dust on their heads, and cried, weeping and wailing, saying, Alas, alas, that great city wherein were made rich all that had ships in the sea, by reason of her costliness! For in one hour is she made desolate.

2009-11-19 // 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback