Home sweet home

Hej hopp.

Kom hem från stallet för ett litet tag sedan. Jag och Carolina bet ihop och trotsade vädergudarna och red på volten i pissregnet. Dalila skötte sig fint, förutom ett oväntat dampanfall i högergaloppen när det blev lite jobbigt. Inge dumt, utan mera bus. Dyngsura blev vi allihop, trots min och Dalilas snygga regnutrustning haha. Som Carro sa, jag ser ut som mördaren i "jag vet vad du gjorde förra sommaren.."

Håller på att lagar lite mat här för övrigt. Inge mer avancerat än makaroner och falukååårv. Gott!
Ska åka och slänga åt hästarna lunch sen och bege mig mot jobbet efter det. Kvällen avslutas som vanligt med filmmys 3000. Sen imorgon ska jag upp med tuppen igen och släppa ut de små djuren. Hoppas, hoppas attd et inte regnar då!

Nej nu ska jag fixa till mig och poppa massa skön musik. Min musik. I mitt hem. Åh jag kommer nog aldrig tröttna på den meningen.

Apartment, I love you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback