Ny vecka, nya friska tag

Hej hopp.

Igårkväll lämnade jag lilla byn Ösmo och begav mig mot stora stora stockholm. Eller söder för att vara exakt. Var toklänge sen jag var inne mot stan. Började med att käka på BurgerKing (Donken är fortfarande nr One för mig) sen tog vi en öl på en mysig jazzbar innan bion. Kollade på Inglorious Basterds. Helt okej film, lite för lite händelser bara. Men en hel del vidriga scener, som överraskade må jag säga. Hua hua.. Men en bra film over all.

Satte oss på pendeln, som för onödig info tar exakt en timme från söder till Ösmo :o och jag började tokfrysa. Feber? Japp, vaknade imorse av att jag simmade i mitt eget svett typ. Äckligt! Men ett par alvedon löser allt. Mår skapligt just nu. Har kunnat bädda rent och småstädat hemma iaf.

Ska vila massa idag så jag blir frisk och kan jobba i veckan. Blir mycket film, GuitarHero och godsaker för min del. Mys!


Totte och Pörnille :) Älskar bilden




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback