Ordbajs

Så, då har pållan nya skor igen och jag är bankrutt haha. Det kostar att ligga på topp sägs det. Jag håller fan med. Men hon stod stilla som ett ljus och blev fin om tassarna igen. Ska dressyra på volten imorgon tänkte jag. JObba igenom henne ordentligt i skritt och galopp framförallt. En del sidvärtes lär det bli också. Ska ta tag och börja träna minst en gång i veckan snart med. Måste bara få ordning på ekonomin så ska allt gå som jag vill.



Jaha, ska åka och jobba om ett tag. Om jag inte missminner helt så är det en ganska lugn kväll. Så då hinner man säkert städa och pyssla lite extra idag. De tblir bra det här. Hade inte så mycket mer att skriva idag. Ska hoppa in i duschen nu och poppa lite piggmusik.

Jag gillar mina högtalare :D Och mina tåliga grannar haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback