pötätä

Hej hopp.

kan börja med att säga att jag har varit vaken sen 03:40 imorse. Och provjobbat sen 06:00. Och det var så roligt! Alla var snälla och trevliga, jobbet var precis lagom ansträngande och det kändes jäkligt bra. Ska tillbaka imorgon igen. Kan man söga att jag fick jobbet då? Kanske. Imorgon blir det pappersskrivning sen är det provanställning i 6 månader. Nämnde jag vilket mysigt ställe det är då? Oj jag har nog aldrig jobbat på nå så mysigt ställe som det här! StoryHotel heter det. Lovely!

Snart kommer Sötpotatis förbi och då blir det filmmys, nu ska jag lira GuitarHero i min ensamhet :D



» Tette

Åh vad kul, grattis!!!

Vi får fixa passen sedan då,, så att det löser sig :)

Men vi ses säkert i stallet, annars hörs vi

Kram kram

2009-11-24 // 20:01:46
» Linda

Har du fått jobbet da... vill jue veta juuuueeee =))) pussar

2009-11-27 // 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback