Så kan det gå

Jag säger ju att det inte är bra att vara uttråkad. Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra. Nämligen spela Word of Warcraft. Jisses. Ett litet spel. Så mycket att förstå! Man lär ju inte kunna spela det där om man inte har alla hästar hemma Jag fattade knappt nånting alls. Men som tur är så fick jag experthjälp av min töntiga lillebror och lite stöd från msn av Kubbe. Dödade saker och blev level 2, blev utmanad och loosade big time. Där avlutade jag min karriär inom WoW. Man ska sluta medans man ligger på topp sägs det? Menmen nu har jag faktiskt testat spelet och kan med gott samvete säga att det är ett nördspel och inget för mig. Jag är ju trots allt lie coolare, lite bättre. Skratt.

 




Anyways, Engla ringde nyss och frågade när jag skulle hämta henne. Hon har pratat om det här sen vi bestämde det. Oavbrutet tydligen :) Det ska bli så himla mysigt! Hon berättade att hon packat ner Bolt, Bortspolad, en bok, chips, julmust, kritor och massa mer.

Nu är det dags för fredagsmys!



» jenni

mysungar =)

2009-11-06 // 14:32:01
» Sassa

OMG!!!



jessica att du gick på den där!!! chockad

mycket chockad

geeken här hemma har försökt få mig att börja spela heeeela veckan! och så går du och gör det sj!! OMG mitt hjärta blöder!!! gråt

2009-11-06 // 23:34:29

Jag började aldrig! Haha, jag fattade ju noll så det kommer ALDRIG hända att jag spelar igen :)

2009-11-07 // 08:26:18
» Sassa

haha bra! för jag behver dej på min sida när dom där två hookar upp sig mot oss!! hahaha kramar

2009-11-08 // 18:25:42

WoW vare här! vänta ni bara!

2009-11-10 // 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback