snicksnack

Dagens konstanterande: Man blir seg av att sitta i en mörk lägenhet utan lampor.

Memo to self: Köp Lampor!

Annars? Jo, seg som sagt. Har varit hos bushästen och ridit ut en sväng med Lena och Tore. Drog en vända ner på volten och travade och galoppade lite och hon kändes sådär härligt fin igen. Inge rus i galopp, utan bara helt med på noterna. Underbara häst! Ska åka och jobba om ett tag också. Blir ett kort pass då jag slutar 22 redan. Sen hem till min mörka, varma mysiga lägenhet och bädda ner mig till en film.

Jag tror att flytten ut hit till Ösmo gjorde bra för mig. Om vi nu ska vara lite sentimentala och prata känslor också. Jag har aldrig varit såhär lugn och avslappnad hemma innan. Utan har jag inte haft något att göra så har jag lyckats klämma in en aktivitet eller två för mycket iaf. Nu sitter jag här, kollar på massa filmer, pysslar och bara trivs. Och att komma bort från Handen överlag var nog bra. Känner mig så mycket mindre stressad här ute. Loves it. Bara att åka in till Handen får mig att bli stressad och ångesten kommer smygandes. Fast vem vet, kanske får krupp på att bo i bushen om nån månad :)



» jenni

din alldeles egna fristad <3

2009-11-10 // 14:06:31

hahaha, du har ju blivit bonde nu ju!!! najs!

2009-11-10 // 21:30:19
» Linda

Jaaaa får väl ta o fixa lite kaffe da... om du nu tjatar så mycke =P

2009-11-10 // 21:53:25

Jag är glad att du trivs och mår bra =)

2009-11-13 // 08:10:39

Tackar :)

2009-11-16 // 13:27:46

Tackar :)

2009-11-16 // 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback