True true..

Otroligt vad man kan åstadkomma bara man ligger i lite. Eller är det bara ren och skär tur? Ett jävla flyt? Men först får man känna att man lever, det vill jag lova. Och när man minst anar det så löser allt sig. Helt otroligt. Men vi ska inte ropa hej förens jag kommit över ån.

Kan skriva lite snabbt att jag ska in och provjobba på ett hotell inne i stan imorgon. Ska börja kl 06:00. Måste upp 03:50. Jikes! Men det verkar vara ett så mysigt jobb, så det är nog värt det. Ska provjobba som frukost/lunchvärdinna. Alltså inte som servitris. Lustigt det kommer kännas. Vad ska man göra liksom? Se till så alla är nöjda och glada typ. Det ska jag nog fixa :)

Wish me luck, dags att mysa ner och sova med en film.



» jenni

Good things happen to good people =)

Ibland får vi kämpa lite hårdare bara.

Men det är bara bra, då tar vi inte för givet när allt det bra händer! Lycka till! =D

2009-11-23 // 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback