woopwoop

Hejs!

Sitter hemma med mor min och dricker lite te. Har varit ute hos lilla grå innan och busat. Eftersom jag är sjuk och inte ska anstränga mig för mycket så blev det lösbus på volten. Först fattade hon inte riktigt vad jag höll på med, men drog ett par repor sen och busade av sig. Märkte när vi stod inne och pysslade att hon var rastlös, pillade på repen, trampade runt lite och pillade mig i håret och var allmänt söt. Gullehästen.

Ska snart göra mig redo för att jobba också. Men först fika klart med mamma. Imorgon kommer för övrigt bli en supermysig dag! Jag ska få kidnappa Engla hit på filmmys, bara hon och jag. Vi ska äta middag här sen kolla på Bolt bland annat. Älskade lilla Engla <3


Jo juste, ge mig ren fin snö, inge snöslaskregn tack!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback