Hej ångest?

När man minst anar det så slår den till. Helt utan förvarning. Fick åka hem från jobbet då ångesten blev för mycket idag. Det knepiga är att jag inte vet vad jag har ångest över. Utan jag har bara hårda hjärtklappningar blandat med konstig magkänsla och illamående. Och gråt. Inge kul alls. Jag har inget att ha ångest över riktigt? Allt flyter däremot på så jäkla bra och jag är så nöjd med mitt liv. Vad är det jag missat?

Nu ska jag ta mitt te och krypa ner under filten och kolla på film.


missade kanske den där skorean inne i stan? näe ta o knåda in dig bland filtar o täcken me en härlig kopp te o bara chilla så blir nog morgondagen bättre.



hästmackan e täbax!

2009-10-28 // 21:48:55

Var har du varit hela mitt liv? :)

Jo chillo i soffan heöa kvällen var en bra idé.

2009-10-28 // 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback