Ludd Ludd

Kan vi hålla tummarna allt vad vi bara kan nu, tack?



Hej hopp. Sitter just nu och gör ingenting. Jo letar lägenheter såklart, men förutom det, nada. Funderar lite kring olika saker. När ska jag åka och byta till vinterdäck? Det snöade idag.. När ska jag hitta en lägenhet? När kommer jag få fast tjänst på jobbet? Kommer jag få det? Ska jag åka och rida? Ska jag sparka sönder min dögdator som slutade funka igår? Ska jag tvätta bilen? Ska jag sälja bilen och köpa en billigare och casha in stålar? Ska jag gå en promenad? Åka och träna? Ska jag göra fruktsallad till eventuell filmkväll ikväll?

Mycket som snurrar runt idag. Så är det väl ibland. Har iaf inte kommit fram till ett enda svar så jag ska fundilura här en stund till. Och fortsätta ringa angående en lägenhet. Wish me luck, det kan behövas!


This makes me happy :)



Hmm... lite svar :)

1. när de behövs...

2. snarast?

3. kanske bättre o leta fast jobb istället för o vänta

4. fråga chefen

5. rida e tjejer :S

6. sparka inte för hårt, den kan ju börja funka

7. en ren bil är en glad bil :)

8. why not :P

9. brandbergen runt e skoj

10. hulken!

11. jaaa de e ju rätt gott me frukt

2009-10-13 // 13:18:03

Tack för den! Nu känns allt lite bättre :D

2009-10-13 // 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback