Prat

Hej hopp.

Har precis varit nere på ica och köpt lite frukost. Ska snart hoppa i stallkläder och åka till pållan min. La ut en annons efter medryttare igår och fick ett bra svar på en gång. En vuxen tjej med lång erfarenhet av hästar och som jobbade oregelbundet som jag. Ska provrida på tisdag eventuellt. Blir nog bra det här.

Annars då? Vet inte om det är ångesten som ligger kvar som ett tryck över bröstet idag eller vad det är. Lustigt känns det :( Kan vara muskelinflamation också, ska upp till apoteket och köpa voltaren och grejs.

Sen i eftermiddag ska jag ut och käka kinamat :) Ska bli så jäkla gott,var ett tag sen nu. Annars händer inte så mycket. Kvällspromenad i Ösmo om väder tillåter. Sen bara vara hemma.

Nej dags att åka till Dalila :)


Min fina <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback