Snart så.

Tjipp tjopp!

Ligger sjuk i feber sedan förrgår natt/igår morse. Låt tokdäckad igår och idag är det ganska ostadigt. Pendlar upp och ner. Ryggen gör cp ont också. Pricken över i't var igår när jag kände av min dumma bröstmuskel som lätt blir överansträngd och inflamerad. Det känns lite som att hjärtat ska explodera när den sätter igång. Men om jag bara vilar så försvinner den på en gång. Inte muskeln kanske, men värken haha. Så nu känns den iallafall som vanligt igen. Bra skit.

Ska ligga nerbäddad resten av dagen och kolla på film, dricka te och blåbärssoppa varvat med alvedon. Måste bli bättre så jag kan jobba imorgon kväll och sedan börja packa ihop mina sista saker på ´Vallavägen. Sen nästa vecka bär det av. Till MIN egna etta i Ösmo, MITT förstahandskontrakt med MINA saker. Min oas, där ingen kan säga till mig om något! Kan knappt föreställa mig den känslan. Mer än att den kommer vara underbar. Mitt eget hem! Känner mig som ett barn som väntar på julafton. Det hela har ju gått så fort så little by little börjar det sjunka in och jag fattar att det händer. Och den som väntar på något gott, väntar ALDRIG för länge! Haha.

Nej nu ska jag mysa ner mig här igen. Bilder på lyan utlovas så fort jag har nycklarna i handen!


När Liten var mindre :) Brist på bilder då min data är död..



» jenni

man kan ALDRIG ha för mycket bilder på Liten =)

Hon är ju faktiskt muchobäst!

Och hon ser fram emot att sova i ditt rum =p

2009-10-16 // 20:23:21
» Tette

Krya på dig :)

2009-10-16 // 20:45:54

Nej klart man inte kan! :) Och jag ser fram emot vår filmkväll med äpplen, chips, godis och film <3

Sötung!

2009-10-17 // 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback