Söndag

God morgon, eller god förmiddag. Bestäm själv :)

Vaknade upp här för en liten stund sedan. Somnade ganska tidigt igår vilket nog behövdes. Har varit pisstrött i flera dagar nu. Och ibland behöver man ladda upp batterierna ordentligt.

Helgen är snart slut och jag har inte gjort något märkvärdigt alls. I fredags kom det över lite folk hit och tog ett par glas. Det var massa trevligt eftersom hälften hade jag inte träffat på ett bra tag. Kul, sa Jessica! Och igår åkte jag, Sassa och Walle (sassas pojk) till Värmdö där Sassus skulle kakla ett kök hos sina gudföräldrar. Vi fick även middag som var suupergod! Åkte väl hem därifrån vid 9 snåret och sen somnade jag som en bebis här hemma.

Idag vet jag inte riktiogt vad jag ska hitta på. Ska såklart åka ut till min fina fina häst och busa, har även insläppsfodringen ikväll. Ska även gå och boka en tvättid. Skumt det ska bli att tvätta i tvättstuga igen, har ju tvättat hemma när det har passat mig innan. Haha dagens ilandsproblem kanske? :)

Well well nu ska jag hitta lite frukost och springa ner till tvättstugan.



äh snoris, du skulle ju leka med mig idag pässica!

2009-10-11 // 11:03:05

Bra försök till att leka annonym Jässica :)

2009-10-11 // 12:36:27

harry potter!!! :D

2009-10-11 // 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback