Tadaa!

Oh nu är jag glad. Min dator lever! YAY! Och jag har fått högtalare och baslåda så jag kan poppa musik. Dubbelyay! Ska beställa internet imorgon också. Sitter ju med Sassas gamla trådlösa som är uppsagt till den sista. Jag har för snälla människor runt omkring mig. Ni anar inte hur tacksam jag är som har så fina vänner som jag har.

Anyhow, ni kan nog inte förstå hur glad jag är i min lilla lägenhet. Har sagt det många gånger innan, men jag är verkligen superglad. Mitt egna hem. Alldeles egna. Underbar känsla. Och det är så mysigt här på kvällarna. Jag vill knappt lämna den haha. Ska shoppa lite gardiner och hyllor nu eftersom jag får lön imorgon. Köpa någon lampa till så man ser lite när det behövs. En till hallen iallafall.

Ville bara slänga in en rad såhär på kvällskvisten. Ska sova snart eftersom jag ska ha morgonfodring i stallet imorgon.



Peace!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback