Vuxenpoäng 2.0

Så nu börjar jag bli så vuxen man bara kan. Har betalat hyran, beställt el (kan vara bra att ha), skaffat hemförsäkring och allt vad det är. Ska iväg och betala stallhyran också sen beställa internet. Jisses.

Ska ut i solen med Dalila snart också. Ska bara få i mig lite frukost och mysa klart ´här hemma. Var ju och shoppade en del till hemmet igår och gissa om det blev bra? Om det blev! Nu ska jag bara införskaffa några hyllor, tv bänk och ny hatthylla plus badrumsskåp. Sen är det småpyssel som man kan ta pö om pö.

Nej dags för frukost!





home sweet home!



» jenni

=)riktigt myyyyyyyyyysigt!

när bjuds det på middag? ;D

2009-10-28 // 13:34:19

den dagen jag har zackosäckar som man kan sitta på :)

2009-10-28 // 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback