What can I say, what can I do?

Hej hopp.

Sitter här på min lilla säng (läs madrass) och är så mätt så jag snart smäller av. Kinamat blev det idag och det satt finfint! Har redan hunnit vara både hos hästen, fikat med Sassa, lämnat in bilen för att spänna någon av remmarna i motorn och ätit. Här näst på schemat står det arbete. Jobbar med lilla H ikväll så det blir kul oavsett vad <3

Jahapp. Annars då, kanske ni undrar? Jo jag bor hos Sassa, det är mysigt. Jag mår bara bra. Känns som att jag och Dennis gjorde rätt för varandra genom att bryta upp. Ingen av oss mådde bra i det hela och det är lika bra att bryta snyggt innan man blir osams och allt skiter sig. Jag hoppas vi kommer kunna umgås som vänner en vacker dag. Just nu kan det kanske bli lite väl. Men jag mår bra och det här känns bra. Det är det som räknas. För i slutändan så är det bara sig själv man har. Och man ska ta hand om sig själv.

Så ni vet. Nu ska jag sluta vara sådär allvarlig och hoppa lite på Sassus Madrassus. Have a nice day everyone.



It feels good!





Jag hejar på dig <3

2009-10-05 // 15:36:45
» jenni

du är så förståndig! märks att du lärt dig av mig host

2009-10-05 // 20:04:19

:)

2009-10-06 // 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback