25 som precis blev 26.

Jisses vilken dag!

Den har hållt på i evighet och det här hänt en del, flängts massor, och telefonen har pipit sig varm. Tidigt imorse åkte jag för att släppa ut hästarna, sen köra Jonas till Dalarö, tillbaka till stallet och fixa klart allt. Åka och tvätta bilen, förbi Daniel en sväng, till Jenni som akut barnvakt under deras flytt. Tillbaka till stallet för Dalila skulle få massage. Tillbaka till Jenni. Hämta Sassa, tillbaka till stallet  IGEN för en promenad. Leka med Sassus en stund, träffar Emelie. Nu hemma. Sköööönt!

Imorgon ska jag ta det lugnt iaf. Ska ta med Sassus till stallet så hon får bli lite varm i kläderna där, sen arbeta lite lätt i skritt och trav på volten. Efter det ska jag nog hem och slänga mig i soffan och bara ligga still. Stänga av mobilen kanske. Den börjar gå mig på nerverna. Inte lätt att vara populär, inte :D Haha



Eller nått..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback