Dag 30!

Oh my god. Har sovit någon timme sådär. Skulle ta ett glas vin igår, blev fest fram tills imorse. Bra där. Men roligt var det och jag fick träffa massa folk jag inte träffat på länge. Tomie, you owe me pie!

Sassus lånade min bil igår så hon hämtar mig snart såska vi till stallet. Pluttan var halt igår igen. Allt på grund av en dålig hovslagare. Jag blir så trött! Ska kolla hur hon mår i fossingarna idag, så ska jag leta ny hovslagare. Vet ni någon bra som inte är för dyr så hojta till!!

Senare ikväll så ska jag jobba. Inge mer spännande än så idag. Önskar Pernille lycka till på dagens folkrace tävlingar. Invigde ju mitt försts besök på folkrace igår, vilket var kul. Får se om vi hinner kika nått idag.


Nä nu ska jag vila en stund innan Sassus kommer.


Min favorit målar tånaglarna. Full koncentration.


superfin kväll igår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback