...

Idag tog jag ett stort steg i mitt liv. Efter en mycket tragisk incident inatt så bestämde jag mig. Det tog emot först, men det går nog över...

 Naglarna måste bort!

Så när jag kom hem imorse så rök dom. Den första rök redan på jobbet igår. Och jag har ju länge funderar på att avsluta kapitlet med mina gelenaglar. Det har liksom varit en del av mig. Men på senaste så har jag låtit dom växa ut, och inte varit iväg och fixat dom. Och som sagt, imorse så tog jag fram saxen, tog ett sista farväl och kapade dom. Känns huuuur konstigt som helst! Precis som om jag kapat hela fingrarna. Buhu!

Men men, this too shall pass! Jag kommer nog över det snart. Så jag tänkte åka över till systrami sen och gråta en svätt, dricka kaffe, beklaga mig och måla de små,små stumparna till naglar jag har kvar.

Och så ska jag självklart till min pålla snart :) Monkan kommer eventuellt över sen på fika också för atts e hur vi har det! Ruuuligt!

Nu ska jag vila lite.



» jenni

fäller en tår

2009-09-12 // 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback