idag var det iallafall 42.

Bloggen är ganska tråkig just nu, jag vet. Men jag jobbar en massa, tar hand om min älskade häst som nu är bra i tassarna och försöker hinna med mina nära och kära. Inget spännande liv alls just nu med andra ord.

Men jag mår bra, Dennis mår bra, katterna mår bra, hästen mår bra. Får se om jag får någon insperation här framöver, eller om det händer något wild and crazy. Då lovar jag att uppdatera på en gång!

Nu ska jag iallafall slå på en film och krypa ner i vår nya supersköna säng sänd från himlen och dricka en kopp te och bara vara för mig själv. Det behöver man ibland. Lite egentid.


Moster älskar Engla <3



» jenni

Engla älskar moster =)

2009-09-19 // 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback