Olycksfågel.

Seriöst, senaste tiden har inget gått mina vägar. Igår blev jag först sparkad på låret av en viss Toddvigg när jag skulle lunchfodra, sen åker jag till jobbet, bryter nästan ryggen i ett lyft, skär nästan fingrarna av mig på köttbesticken och idag kom grädden på moset haha.

Jag och Sassa var i stallet imorse och släppte ut hästarna. När jag sedan ska  hälla Totts och Lilas hö i deras badkar (som står i en liten liten backe tydligen) så tappar jag fotfästet i all lera (!) och sätter mig på arslet. Haha jisses vad vi skrattade! Plus att jag fick en massa vatten från badkaretin i skorna. Grattis grattis!!

Undra vad som händer härnärst? Himlen kanske rasar in..?


» jenni

HÄSTAR ÄR FAAAAAAAAARLIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det blir ingen ponnyridning minsann! NONONONONONONO

2009-09-29 // 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback